می تواند بیماران را هندوانه با نارسایی مزمن کلیوی من غذا خوردن؟
نوشته شده توسط : rshaole

می تواند بیماران را هندوانه با نارسایی مزمن کلیوی من غذا خوردنبه طور معمول، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه بر این باورند که هندوانه - میوه سالم، بهبود این بیماری است. اما در بسیاری از کشورها، کارشناسان و پزشکان یادآوری بیماران به خوردن نمی هندوانه بیش از حد. آنها گفت که هندوانه نه تنها mozhit کمک به آنها را بهبود می یابند، اما حتی وضعیت در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه بدتر.

اغلب در نظر گرفته بهترین میوه هندوانه در تابستان، نه به خاطر تخریب عملکرد آن از تشنگی، اما به دلیل عملکرد تخصیص آن از مایع اضافی از بدن است. اگر چه هندوانه است بسیاری از استفاده و شامل غنی و اما مصرف هندوانه به توجه لازم است.

مصرف بیش از حد هندوانه در یک زمان کوتاه ممکن است مقدار مایعات در بدن را افزایش می دهد، و حتی باعث به بیش از تعداد قابلیت های فیزیولوژیکی از ارگانیسم. بیماران آل با ظرفیت جذب کلیوی نارسایی مزمن کلیه است در حال حاضر به شدت povrzhdena و کلیه نمی تواند پیکربندی و نمایش آب بیش از حد از بدن، به عنوان یک نتیجه از این پدیده می تواند به افزایش شدید در حجم خون و بیماران منجر به آسانی به دلیل نارسایی حاد قلبی می میرند.

اگر چه هندوانه یخ یک اثر خوب در رفع گرمای تابستان، اما تحریک سرد هندوانه شکم سلامت بسیار مضر و جدی است، و حتی به آسیب منجر شود. بنابراین، هنگامی که بیماران خوردن هندوانه، باید با توجه به دما و مقدار پرداخت. اگر می خواهید در یخچال قرار دهید، دمای بهتر است در مورد 8/10 ℃. علاوه بر این، برای کنترل میزان هندوانه لازم است. شما بهتر است را کمتر از 500 گرم در هر زمان.

به طور خلاصه، پاسخ به این سوال: ممکن است به یک هندوانه در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، --eto بله. اما شما باید با توجه به kolchestvo و دمای پرداخت، در غیر این صورت آن را به یک اثر بد در درمان نارسایی مزمن کلیوی.

اگر شما می خواهید بدانید boleshe infarmatsii از یک رژیم غذایی سالم، می توانید آنلاین ما با دکتر خود.





:: برچسب‌ها: قدرت CRF,هندوانه ,
:: بازدید از این مطلب : 879
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: